bebek135 ben oğlumu 2 yaşından itibaren hep denedim ama 1 gün denedim komple bıraktım gece de dahil. uyum sağlayamadı yine bezledim. çocukta travma yaratıp senelerce gece altına işemesine sebep olursunuz. 3,5 yaşındaydı ve tam bıraktım ona özel tuvalet aldım. ilk günden beri gece de dahil olmak üzere hiç kaçırmadı çok şükür 6 yaşında şimdi. önemli olan senin değil bebeğinin hazır olması.