ayyayy Kızlar selam🪽🐣🩵 Her pcoslu olan düşük yaparmı yani öyle bir ihtimal çok mu yüksek bilgi verirmisiniz düşük riski olunca ilaçlar falan verilmiyor mu zaten ve her pcos olan kişinin bebeği düşüyor mu
Selim_Alparslan ayyayy ikinci gebeligimde pcos oldugumu ogrendim. Çok zor gecti. 14.haftaya kadar progestan kapsul ve 2 gunde 1 iğnesini oldum. Kanama alani vardi gecti cok şükür ama . Benimde doktorum pcostan dolayi böyle demişti 🤔
_kalpatisi ayyayy ay tabi ki hayırrr bende pcosluyum 6 senelik evliyim 2. Hamileliğim ve sağlıklı ilerliyoruz 23 haftalığım. 2 kere hamile kaldım 1 ini doğurdum şimdi Allah nasip ederse 2. Yide doğurucam hiç düşüğüm olmadı kimyasal geçirmedim
Daffyy ayyayy ben 15 li yaşlarımdan beri pcos teşhisi aldım. Ayrıca diyabetliyim. İlk kızım 3,5 yaşında şimdi de 10 haftalık hamileyim. Çok şükür ki hiç düşük kayıp yaşamadım. Öyle bişi de duymadım sadece gebe kalmak normalden bi tık daha zor oluyor.