mavili84 Merhaba bursa şehir hastanesinde Lale Dörtışık’a giden var mı gebelik takibim için ilk randevumumu ondan aldım ama değiştirmeli miyim sizce nasıl bir doktor
ikibebisannesi99 mavili84 bende bursadayım. Şehir hastanesine hiç gitmedim. Burada bekleyeyim. Belki gidenler yorum yazar
bahardefne mavili84 merhaba 4 yıl önce kızımın sezeryan ile doğumunu yaptı kendisi çok tatlı bir kadın ancak muayeneye hiç gitmedim o gece nöbetçi olduğu için doğumuma girmişti
zeynep2710 mavili84 Merhaba ikinci hamileliğim lale hanıma gitmiştim çok tatlı bir kadın ablacım diye konuşuyor yeterince sorularınıza cevap veriyor bence bebeğimin kalp atışlarını dinlemeye gittiğimde video bile çektirmişti bana tavsiye ederim ❤️
Pelinnn2 Gittim ben iki kere bir daha randevu düşüremedim bal gibi bir kadın çok sevdim tekrar bulamadım ama başka doktora almıştım oda kestele gitti
mavili84 Pelinnn2 teşekkür ederim 🤗 ben ilk hamileliğimde Yaşar Can’a gitmiştim o yüzden Lale hanımı bilmiyorum
mavili84 gulsaheroglu eşi muayeneye alan var mı şehir hastanesinde ya ben denk gelmedim olsa iyi olur
deryae1 Pelinnn2 bende Gökhan hocaya gidiyorum inanın nerde olursa olsun Gökhan hocaya giderim o kadar ilgili bir doktor ki
Pelinnn2 deryae1 evet herşeyi kendi söylüyor sen sormadan sorduğunda güzelce cevaplıyor çok babac bir doktor ve üzgünüm kestele gidemediğim için bu ay doğum yapacağım denk gelemiyoruz şehirde yapcam ben keşke gelse diye dua ediyorum
mavili84 Pelinnn2 sağlıkla doğum yapın inşallah keşke şehir hastanesinde olsaydı o doktor bende giderdim
mavili84 elisamommy teşekkür ederim daha yakın randevu bulunca Özlem Özgün Uyanıklar ’dan aldım muayene oldum