Arkadaşlar evet ben de ilk normal doğumumu yaptım gece saat 3:00 gibi gelen sancılarla başladı ondan önce hiçbir şey yoktu her şey normaldi ama doğuma gideceğim gün bana bir sıcak basması geldi kalkıp duşumu aldım yurt dışında olduğum için hemen gitmemiz gerekiyordu çünkü hastane çok uzak kalkıp hastaneye doğru yol alıp gittik hastaneye NST‘ye bağladılar bizi üç santim açılma olduğu için beni eve göndermediler orada kalıp sancılarımı çektim ama gitgide gerçekten sancılar çoğalıyordu ve zor bir süreçti ama ben hep aklımdan şunu geçirdim diyordum ki tamam bugün bitecek kendimi hep ona odaklandım bu sancılar bugün bitecek ve sen de bebeğini eline alacaksın diyordum gerçekten de kendinizi böyle motive ederseniz her şey çok güzel ilerliyor ama hastanenin bana yardımı çoktu sıcak suya girdim istediğimde suyu soğuk yapma şansım da vardı masaj yapan hemşireler herhalde ben tüm şansımı o hemşirelerden yana kullandım gerçekten hemşireler çok iyiydi bana karşı 17 saat sancı sürem oldu ama doğum bir 15 dakikada gerçekleşti benim bebeğim doğum kanalından kendini geri çektiği için maalesef öyle bir durumla karşılaştık doğum kanalınan kendini geri çektiği için kesik atıldı pompa devreye girdi ama çok şükür bebegimi elime aldım tabii ki de pompanın devreye girmesi bence ilk hamileliğimin acizliğinden de çünkü hiçbir şey bilmiyorsunuz gerçekten ama yani o doğumun olması 15 20 dakikayı buldu 17 saatlik süren bir sancı sürecinden sonra bebeğim dünyaya geldi çok şükür şimdi beş aylık olduk Allah herkese sağlıklı huzurlu bir evlat yetiştirmeyi nasip etsin inşallah 🥹