ikizlerinannesi_ Deletedmom_877 doktor iyi ve ilgili olınca yanındakilerde öyle oluyor özellikle kliniktekileri çok severim çok samimi ve güleryüzlüler
ikizlerinannesi_ cikolatalimilkseyk yaaa ne ara 4 oldu geçen ay gittim 3 ödedim😂😂 detaylı ultrasonu bekledim kontrol için ne ara oldu o
ikizlerinannesi_ cikolatalimilkseyk 🥴🥴🥴🥴🥴🥴 çok yaa tekte bin tl teni görüyorum 100 200 artardı sıfır arttırmışlar😂🥴
_zeyneppp Deletedmom_877 ben de lokman hekime gidiyordum ama Tuğba hanıma gitmeyi düşünüyorum Doğumu lokman hekimde yaptırıyormuş zaten ama ilgi alaka ve ekibi olarak lokman hekimin kendi doktorlarından farkı var mı sizce tercih mantıklı mı
Deletedmom_877 _zeyneppp valla daha iyi dediler buradaki yorumlarda gidenlerde hani bende hemşirelerin ilgi alakasını sordum doktor a 1 kere gittim sadece 2. Ye de randevu verdi bakalım
ikizlerinannesi_ _zeyneppp 21+3 teyim 22 yi tamamlayıp araştırma hastanesine gideceğim kızımdada orda oldu detaylı ultrason Mustafa hoca var baya ilgileniyor toplamda 3 hoca bakıyordu o zaman şimdi bilmiyorum
ikizlerinannesi_ Mom_24 Tuğba hoca kendisi yapmıyor lokman hekime yönlendiriyor perinatolojiye öyle biliyorum bu kez sormadım ama genelde öyle Mustafa hoca ücretsiz araştırma hastanesinde sıra bulmak lazım ya alan açılıyor ya da randevu
Deletedmom_877 ikizlerinannesi_ devlet hastanesi önermem ben gittim memnun kalmadım Gürcan beye yaptırmıştım
_zeyneppp ikizlerinannesi_ normalde Tuğba hoca lokman hekime yönlendiriyor evet ama perinatoloji hariç diye biliyorum, lokman hekimde detaylı ultrason yapılmıyormuş aramıştım hastaneyi
ikizlerinannesi_ bana Tuğba hoca Mustafa hocayı önermişti araştırmada yapacam deyince kızımda şimdi de ona gitmeyi düşünüyorum doktorun takibi yaptığı gibi herhangi bir sorun çıkmadı gürcan beyi sizden duyuyorum
Mom_24 gürcan bey hastaneden ayrılmış. dün aradım lokman hekimde şuan detaylı yapan doktor yokmuş. devlette devam edeceğim sanırım. ideal olan haftalar 19 20 21 diyorlar. inşallah bu haftalara randevu bulabilirim
sibel_aydn Mom_24 Gürcan bey nereye gecmiş acaba oda lokman hekime gecmedi mi ki ? Bende gülsüm feyza ya gidiyorum memnunum aslında ama tuğba hocaya gecedebilirim feyza hoca cok cok yoğun beklemek cok yoruyor insanı ya
ikizlerinannesi_ _zeyneppp kızıma hamile olduğum. dönemde bir doktor gelmişti perinatoloji bölümü açılmıştı lokman hekimde Tuğba hoca söylemişti bende bilmiyordum ama ben araştırma hastanesinde randevu almıştım şuan var mı yok mu bilmiyorum
ikizlerinannesi_ _zeyneppp perinatoloji Tuğba hocaya değil tabi ayrı o özel olduğu için anlık gidip kontrol yapılabilir diye öneriyor ama dileyen randevuyla başka doktora gidip raporunu gösterebiliyor ben öyle yapmıştım