6+5 ile öğrenip hastaneye gitmiştim ordaki herkesin karnı burnundaydı kime sorsam 30. Haftalarda kendi kendime diyorum ben de gelebilecek miyim bu haftalara diye şimdi 25+6 oldum çok şükür 🥹 niye bugün hareket etmedi yoruldum bir şey oldu mu şunu yesem bebeğe zarar verir miyim diye endişelerle dolu geçti şu zamana kadar konular değişse de endişeler hep devam edecek galiba 😂 annelik çok güzelmiş daha kucağıma almadan öyle çok seviyorum ki bebeğimi Allah tüm isteyenlere nasip etsin hamile olanlara sağlıkla kolaylıkla doğurmayı nasip etsin bebişi olanlara da sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. İnşallah ben de buraya pozitif doğum hikayemi yazabilirim ileriki zamanlarda 🤍