Kirada oturmak ya bence. Ne kadar iyi de olsalar yakın oturunca mahremiyet kalmıyo. Yeri geliyo bağır çağır kavga ediyosun kocanla yeri geliyo insan hüngür hüngür ağlıyor. Biz en üstteyiz alt katımızdakilerin sesini full hd duyuyoruz bizim sesimiz de gidiyordur herkese. Kayınvalideyle altlı üstlü otursan hemen merak eder dertlenir noldu diye😂. En iyisi biraz uzak olmak