kurkmantosuzmadonna Günaydın güzel anneler… 🌼Biz oğlum sayesinde güne 7-7.30 arası başlıyoruz. 🌼Sizler kaçta başlıyorsunuz güne ? 🌼Çalışan annelerimiz var mı ?
eliffaydin kurkmantosuzmadonna günaydın ben çalışmıyorum ama iki çocuğum var birini okula bırakıyorum 7 gibi başlıyor günümüz
hd_d kurkmantosuzmadonna Günaydınnnn 🌞 Eşim işe gidiiyo saaat 8 de onun icin erken uyaniyorum uykum kactigi için tekrar uyuyamıyorum 😅
Cansu424 kurkmantosuzmadonna ahaha ay çok güldüm hiç bir zaman bebekken 6 da kalkardı şimdi okula gidiyor hep sabahın esselası ayaktayız 😆
maco61 kurkmantosuzmadonna hiç sorma yaa. Doğuma şurda 3 hafta kaldı uyumak istiyorum yok. Gündüzde uyumuyor 3,5 yaşında deniyom uyutamıyom bare dinlenirim
hd_d kurkmantosuzmadonna hahahah bencedeeeee ama zatn oek uykuyla aram yok ya derken bebek geldikten sonra uyyamiyorum diye burda post aciyomusum🤣
AdaKaranfili kurkmantosuzmadonna kızlarımi kreşe götürdüğüm için günüm 6:50 de başlıyor. 8 gibi gidiyoruz sabah.
Sarpatesinannesi kurkmantosuzmadonna oğlum erkenci kuş sağolsun 2.5 senedir 5 nadiren 6 da başlıyoruz çok yorucu malesef 🤦
deletedmom43191 Herkes erken uyanıyormuş masallah kız öğlene kadar uyusanıza 😅😅😅 benim.yerime de uyuyun
deletedmom43191 kurkmantosuzmadonna cok canim cok bak benim 3 cocukda uyanık suan dertlerine nolduysa yatın işte yatmak kadar. Güzel bisey varmi ama yokk illa erkenden dikecekler beni ayaga esnemekten agzim yırtılacak
Sarpatesinannesi kurkmantosuzmadonna sorma sorma hele kışın hiç çekilmiyor üzerine bir de gebelik perişan oldum vallahi ama malzeme bu değişmiyor çocuk 😄
kurkmantosuzmadonna deletedmom43191 ben de öyle. Ay bir de hava yağmurlu olunca zorla kalkıyorum o yataktan.
Deleted33000 deletedmom43191 bazen 6 da bile uyanıyor valla bazen hiç uyumuyor hele atak haftasinda anamı ağlatıyor