Merhaba herkese sağlıklı gebelik süreci diliyorum öncelikle ☺️ Bir oğlum var adı Ekim 💛 Şimdi ikinci kez erkek annesi olacağımmm. Ekim ismi bana çok sıcak gelmişti çok hoşuma gitmişti çok da sıcak kanlı samimi sosyal bir çocuğum oldu. Onun ismine uygun , yine sakin tatlı hoş isim önerilerinizi bekliyorum 🥰