minnosss58 cylnboran04 36+4 gelsin diye dua eder oldum hayatımda yaşamadigim ağrıları yaşiyorum bu hafta ne kalkabiliyorum ne yatabiliyorum ağlıyorum ağrıdan acıdan. Sizin haftanız da nasıl durumlar ağrılarınız bu kadar sık mı seyreliyor mu
ozlemyilmaz60 minnosss58 aramızda 1 gün var bende öyleyim yatsam ayrı dert otursam ayrı yürüsem ayrı her yerim uyuşuyor çok zor geçiyor Allahın izniyle atlatılırz inşallah
happybusey minnosss58 37+5 gerçekten kafayı yivem hergün ağrılarım artiyo alt taraf o kadar agriyo ki yuruyemiyorum bazen her gün biraz daha yaklaşıyoruz gibi ama gelmek de bilmiyo 🥹inşallah 41 i falan beklemez artık dayanamicam çünkü 😭
ozlemyilmaz60 36+5 3. Gebelik sezeryan olacağım 2 kızımdan sonra oğlum olacak çok zor geçiyor günler ağrılar sızılar 😅
minnosss58 ozlemyilmaz60 ayy inşallah biran önce atlatırız tek avazda alırız kucağımıza bebişlerimizi
Sarpatesinannesi cylnboran04 38+3 gelsin istiyorum artık çokkkk yorgunum evde de 2.5 yaş bebesi var nolcaksa olsun bir an önce 😄
Sarpatesinannesi cylnboran04 ayyy benim ilk oğlumda kendi gelmedi 39+1 de planlı normal doğurdum dedim bu belki kendi gelir ama yok bacım benim oğlanlar inatçi çıktı 😄