gamzl Ya kızlar 35+4 haftalık gebeyim 3,4 gündür sürekli tuvalarte gidiyorum böyle ishal gibi de değil çok karin ağrım da yok ama böyle karnım gurulduyor arada ve günde 3 defa filan büyük tuvalete cikiyorum magnezyum kullanmıyorum normal mi hu ya
busra4646 gamzl gamzl aynısı bende de var ishal gibiyim de değilim gibide anlamadım bel ve alt karin ağrısı da var şuan ve ağrıya uyandım ilk defa
busra4646 gamzl sanciniz yoksa normaldır herhalde ya bende 10 dk ya bir geliyo kısa sürede sancı mi bilmiyorum da ilk gebeliğm
rumeysa_ttkrky16 Valla bende büyük sorunu yok ama küçüğüne çok sık gidiyorum oda çok su içiyorum zar zor dr iç dedi birde vajinaya baskı yapıyor küçük geldiğinde sanki bir hafta yapmamişim gibi çokta géliyo afedersin hapşırma olunca da kendi kendine kaciyo biraz
busra4646 gamzl bağırsak hareketi yavaşlıyor diye biliyorum artık bende de oluyor aç sanacak görende 🤣
gamzl busra4646 sancım yok yani sancı nasıl oluyor bilmiyorum ikinci Gebeligim ama ilkinde sancım filan olmamıştı hiç suni sancı almıştım zaten