ignur Bu durumu yasayanlar yazabilir mi? Altini acarken oluyor bazen elimle tutunca duruyor hemen. Saniyelik oluyor.
Bumah ignur arkadasimin bebeginde oluyodu doktor soguktan oldugunu soylemist ona sonra gecti hep sicak tuttu bebegi
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ignur siz gene bir doktora sorun kardeşimin bebeginide nöroloji e yönlendirdiler orada baktı bir şey çıkmadı geçer dedi burada söylüyoruz ama kimse doktor değil yani
ignur eminaas iyi besleniyor kilosu güzel.. ama üşüyor olabilir evet altini acinca ve gerneşirken falan farkediyorum bunu
eminaas ignur benim bebeğimde vardı ama çok aglıyprdu sıcak olduğunda susyprdu bi sıcak tutmayı deneyin belki üşümüştür