Benim kültürümde üreme çıkmıştı. Daha erkendi gebeliğim ve ilaç vermediler. Bol su iç idrarla atılsın dediler. Zaten şikayetim de yoktu. Halen yok 1 ayı geçiyor sonuç çıkalı. Bol bol ılık su tavsiye edildi sadece. Şikayetin olursa gel dediler henüz bir sorunum yok. Bir de ayaklarını sıcak tut dedi sağlık ocağındaki ebe