Rbs111 Kızlar adetime 5 gün kala hcg 37 çıktı. 2 gün sonra 150. 4 gün sonra yani bugün 954 çıktı. Bu kadar yükselmesinin sebebi olarak yakın arkadaşım boş gebelikten şüphelendi aşırı moralim bozuk . Aynısını yaşayan duyan bilen var mı 😢
Mia35 Rbs111 nesi boş gebelikmiş?? Benimde ilk değerim 29.9 sonra 74 olmuştu. Bence moralinizi bozmayın
Sevvaldal Rbs111 benimde ilk değerim 37 di. Sonra hep 4 e katladı. Boş gebelik ne alaka anlamadım. Benim doktorum sadece ikiz olabilir demişti. Ama o da değilmiş. Şu anda 16. Haftamdayım çok şükür🙏
Merveplnc Rbs111 benim adetim 1 gün geçmişti 800 çıktı değerim canım boş gebelik sadece kan değeryle anlaşılmaz. Kadın doğum doktoruna başvurmalısın ben 5+1 de keseyi gördüm boş keseydi doktor 2 hafta sonra gel kalp atışı varmı bakalım dedi 7+3 te kalp atışı kalp atışına kadar anlayamazlar zaten
esratrhn Oda en az üç katı yükselmesi gerekir. Dr bana öyle demişti. Boş gebeliğin bununla alakası nasıl anlamış ki. Böyle şeyler için bilmeden üzülmeyin. Yazık canınıza
Merveplnc Rbs111 arkadaşında yaniiiiii insan zaten panikliyo hepten panikletmiş üzmüş seni🙄 insan düşünsede söylemez ya sıkma canını 🥰 hayırlısı de üzülme
Burcuveburcum Rbs111 arkadaşınız doktor mu? Ultrasonla mı baktı? Gerçekten boş konuşan arkadaşlardan uzak durun doktorunuzu dinleyin yalnızca 👍
Nazlioznc Rbs111 ya valla hic kmseyi takmayın doktora gderseniz az daha yükselince bnm de ilk 46 dı yok kimyasaldır yok bilmem nedir bosu bosuna moralimizi bozuyorlar yüreğimiz agzımızda gezıyıruz 150 iki günde bir iki tatıda cıkıyor genelde bazen fazlada olabılıyor siz 4 gün geçmiş aradan takmayın moralinizi bozmayın iyi bi doktor arastırıp gidin sadece doktorunuzu dinleyin
Rbs111 Nazlioznc hakikaten canım o kadar sıkıldı ki hele moralim alt üst . Doktor da çok önemli . Bugün gittiğim resmen baştansavmaydı
MerveCey Rbs111 sizin sürekli yükseliyor zaten istenen de bu, benim ilk 64 3 gün sonra 360 ondan 2 gün sonra 1000, şu an 26 haftalık hamileyim. Boş gebelik vs gibi sıkıntılar ultrason da belli olur demişti doktorum.
Maviyesil121212 Rbs111 ne alakaymış ya boş gebelikle? Benim 98 çıkmıştı 5 gün sonra 2500 oldu çok şükür 37 haftalık hamileyim. Böyle vesveselerle kendini strese sokma değerin 5000lere ulaştığında jinekologa git keseni görürsünüz insallah
Nazlioznc Rbs111 boş gebelikte kesede bebek oluşmaması lazm 5+6 da bnm kese vardı bebek görünmüyor demişti ama yolkkesesi olusmus demişti bu da bebeğin olacaıgınj gösteririmiş 7 haftada kalp atışını dıyduk cok şükür Allah’a siz iyi bir doktor arastırın kimseyi takmayın
Nazlioznc Rbs111 benmde ilk gititigim öyleydi ilk gebeliğimiz sorular soruyordum terseleyerek cevap vermısti hemen bıraktım onu iyi bir doktor buldum çok şükür hersey yolunda seninde öyle olur ama şu süreçte cok fazla bilmiş yorum yapmak için yorum yapan akıl veren insanlar oluyor takmamaya calısın hep doktorunuzu dinleyin ben öyle yapıyorum artık ☺️