Nero45 öncelikle bu uygulamayı sildim, telefonumda bebekle alakalı ebebek vs artık her ne uygulama varsa hepsini sildim, instagram da bebekle alakalı şeyleri takipten çıktım, bunlar insanı bilinç altı olarak o düşünceye itiyor bence, vitaminlerimi kullandım, gerekli kontrollerimi yaptırdım, daha önce düşüklerim ve dış gebeliğim olmuştu, artık kendim denemek istemiyorum diyip tüp bebeğe karar vermiştim, o konuyla ilgili bi adım attım, sonra da akışına bıraktım, muhtemelen bunların rahatlığıyla hamile kalmıştım, kafa rahatlığı çok önemli, aslında çok uzun hikayem ama kısaca özet geçtim ☺️