Hanımlar merhaba Devlette normal doğum yapacaksanız eğer o sırada hastane de hangi doktor varsa o mu doğuma giriyor yoksa takipli olduğunuz kendi doktorunuzu mu çağırıyorlar ? 😂 örneğin gece başladı sancım ? Veya mesai saati dışında doğurasım geldi 😂😂 saçma gelebilir sorum ama 2 gündür bunu düşünüyorum çevremdekiler hep devlette sezaryen yaptıkları için cevap alamadım 🥲