2cocukannesi0 ikinci sezaryen. İlkine göre gayet iyiydi. Ufak bir problem oldu sadece ameliyat esnasında o da tamamen anestezist ile ilgiliydi acemiydi biraz iğneyi 2 kere yaptı 3. de artık uzman çağırdı o yaptı falan filan. Sonrası iyiyidi. Benim ilki çok zordu ayağa bile kalkamamıştım ama bunda hemen kalkıp yürüdüm. Ameliyata gireceğiniz zaman aklınızda sadece bebeğiniz olsun ben bir sürü olumsuz şey okuyup girdim benim yaptığım hataya düşmeyin. Herkesin doğumu kendine özel. Umarım çok çok iyi geçer bir an önce toparlarsınız kendinizi. Sağlıkla gelsin minik 🌸🥰😍