Kalbimde Kızlar buraya geldim ama size sormam gerekken bir konu var 5 ay önce doğum yaptım 2 ay olcak adet olmadım artı med erken gebelik testi yaptık slik çıktı yaaa hamilemiyim Napıcam şaırıdm
tahamommy Kalbimde ay kız çok erken yaa inşallah değilsindir 🫢 pek yalancıya benzemiyor ama bence yarın kan ver kesinleşsin
monii Kalbimde artimed cok yalancı çıkarıyor. Bence kan ver ya da guvenilir bi markayka tekrar test yap
orhismommmmmm Kalbimde kız deli misn ya allahım dalga geçmiyorum başıma gelmesin yarabbim 😅😅😅😅 sırf bundan ilişkiye girmicem ya korkuyorum
orhismommmmmm Kalbimde deli misin kaçtı ne demek sperm insanın vücudunda 3 4 gün bile yaşıyor oda yumurtalamay gelirse kalırsın gebe 😅😅
adl_12 Kalbimde Benim kızım da 6-7 aylıktı 7 haftalık gebe olduğumu öğrendim Rabbim yardımcı oluyor üzülme napalım kısmet böyleymiş birlikte büyücekler sağlıkla
AuraMomB Kalbimde ay valla nerelere gidersin bilmem de kocandan uzağa gitmeliydin 🥹 gülmüyorum herkes başına gelebilir🫠 ikiz gibi büyüyecekler🤷🏼♀️🫂🌸
tahamommy Kalbimde valla bacım hayırlısı olsun napalım 🐣 doğumdan sonra çok dikkatli olmak gerekiyor malum kanallar iyice açık içerisi temiz tutma olasılığı daha hızlı oluyor, adamda testin başında bekliyor garibim 😅