O kadar ani gelişti ki anlatamam sabahtan duş aldım kahvaltı falan yaptık o ara benim kasıklarım ağrıyor ama duşta girince üşüdüm sonuçta makat geliş daha dönmedi diyorum öğleden sonra da kbb ye randevum var oğlumla beraber oraya gidicem evden çıktm arabayla hastaneye varsa 100 mt bilemedin 200mtre var bir sancı girdi ama bi anda yüklendi hemen eşimi aradım o da geldi. Hastaneye vardıl nstye bağladılar sancı yok kalk bakalım bi alttan muayene edelim dedi kalkmamla beraber suyum şaradak geldi kanamayla beraber ve ebe baktı tam açıklık dedi ben şok oldum o an ıkınma ağrı sızı hepsi geldi ben sezeryana alacaklar diye düşünürken devletde hangi dr varsa o geliyor biliyosunuz bu çocuk gelr sen sadece ıkın dedi nasıl doğurtcaksınız dedim zaten o an dra kendinizi bırakıyorsunuz bi tarafta korku çantam falan hiçbir şey yok yanımda bu arada. Ya 5 ya 10 dk içinde doktor beni doğurttu ama ben hala şaşkın çünki kendimi hep sezeryana aliştırmıştım. Ne olduğumu anlamadım ebeye ben ne yaşadım az önce diye sorduğumu hatırlıyorum gerisi yok. O kadar ani bi doğum oldu kii 😂 hala şaşkınım