12 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim.normalde armut tipli biriyim göbeğim hiç çıkmaz ama sanırsınız 4 aylık hamileyim.gaz falan demişler de ne alaka tüm gün mü var bu gaz. İlk gebeliğimde de çok çıkmıştı hatta komşularım seninki ikiz bize söylemiyorsun falan demişlerdi 😂