anneolmak_icin Merhabalar canlar ben 4yıllık evliyim tüp bebek yaptırmak istiyordk polikistik over hastasıyım hiç korunmadık adetlerim hep düzenszdi iki önce adet olmştm sobra test yapmadım :( meğerse 2 aylık hamileymişim düşük yaptım 10 gün önce çok üzgünüm doktorum kürtaj yapmadı parçayı kendim düşürdüm hap ile şimdi korunmanıza gerek yok dedi doktor bi daha ne zamn hamile kalırım acaba yumurtalıklarıma iyi gelsin diye arı sütü veya bşey kullansammı bi bilginiz varsa lütfen yardımcı olun🙏
Aysedgrlikrkmz anneolmak_icin çok geçmiş olsun inşaallah en kısa zamanda hayrlısıyla yeniden en güzel şekilde annelik duygusunu yaşarsın 🙏🏼
Aysnr08 anneolmak_icin çok geçmiş olsun rabbim tez zamanda anne olmayı nasip etsin size ben her zaman dua ederim allah isteyen herkese nasip etsin diye sağlıkla kalın🙇♂️💐
Meryembzdmr anneolmak_icin rabbim en kısa zamanda hayırlı bir evlat nasip etsin sana canım. Çok üzüldüm valla 😔 olur inşşallah allahtan umut kesilmez