Meltemms Kızlar merhaba 24 haftalıkhamileyim gecen hafta manurol kullandım 1 kez bugun yine karın agrısı sırt agrısı idrarda yanma ve afedersiniz sarı akıntım oldu acil doktoruna ozellikle idrarda sorun varmı dedim yok dedi cok kaabalıktı bugun eve geldim sonuclar e nabıza dusunce baktım bence sorun var sonuçlarımı paylaştim ilaca rağmen gecmemiş artmış gibi dogal yontem kullanan varmı işe yarayan birsey ? camasırımı sık degistiririm her defasında utulerim neden böyle oluyor anlamadım.. Değerler aşırı yuksekmi bebişe zarar verirmi ? doktorumada yazıcam sabah
orhismommmmmm Meltemms canım enfeksiyon eğer antibiyotik kullanmazsan sıkıntı yarın ilaç başlar düzenli kullan
orhismommmmmm Meltemms ıdrar yaptıktan sonra orayı kurula ıslaklıgı iç çamasıra gecmesın bide günde on dk fln iç çamaşırsız dur hava aldığı için enfeksiyon gecıyormus
Meltemms orhismommmmmm Antibiyotiksiz olmıcak yani tüh üzldüm işin kötü tarafı hap yutamıyorum artık bi şekilde içicem bebeğe bi zararı olmasında
orhismommmmmm Meltemms yok aşkım bende de enfeksiyon vardı hiç hap olarak içmedım ki vajinadan fitil yapıyorsun o daha etkili bide suya katılan kana karışmayan bi saşe vermişti doktor bebeğe zararı olmasın diye