melismersin Ozum12 1 kere içtim daha. 1 ölçek içtim. Baya zorlandığımda geçirdi iyi geldi 1 ölçekte. Çok zorlanmazsam kullanmam herhalde. Ama içtiğimde de rahatlattı baya. Sırtıma vuruyordu ağrı artı.
cennet033 Ozum12 valla canım eczacı günde üçdiye yazmış üzerine ölcekde yok çıkmadı yani içinden bende yemek kaşığını çok doldurmadan içiyorum ama istersenbi sor günde kaç defa kaç ölçek diye
123Azize123 Ozum12 benim doktorum 2 şişeyi üst üste koyup kafana diksen yine de bir zararı yok demişti 😂 sadece 3 ölçekten fazlası fayda etmiyormuş ben 1 yemek kaşığı içiyorum