lala_666 Kızlar 38 haftalık hamileyim Benim böbreklerim de sorun var ve sistit oldum vajinam da kaşınıyor bide bakdım ayna yardımıyla sepkiler de var ne yapmalıyım kaşıntı bitiriyor beni napıcam Ben ya son haftalardır başıma gelmeyen kalmadı🥺🥺
ikiprensesannesi___ lala_666 amca yıka rahatlarsın son haftalarda bir müdahale edilmez bence inşallah geçer
merve588 lala_666 kaşıntı genelde mantar kaynaklı oluyor bildigim kadariyla bunun içinde kadin doguma danisdinmi bana krem vermisdi fitille beraber
sehertanyeri lala_666 ılık su hiç önerilmiyor vajina içine hiçbir şekilde hemde üstten temizleme yapılmalı fitil ve krem verir doktorunuza danışın kaşıntı insanı bitiyor hele ki son haftalar
lala_666 orhismommmmmm yıkanıyorum ama korkuyorum da yapay zeka ya sordum gerizekalı beni korkutuyor😒😒
ikiprensesannesi___ lala_666 takma onu onu da onu sor bunu sor kafasını yediler artık oda eror veriyor 😅😂
lala_666 orhismommmmmm çocuğa geçermiş anne karnına ay yok şimdi kalk ginelkoguna git gerizekalı bu saatde ginekologmu vardır hastaneden 🤦🏻♀️😅 bide şey diyor acile git kadın doğum uzmanına acil doğuma alsınlar tövbe tövbe
lala_666 ikiprensesannesi___ valla haklısın ama iki dakikada beni doğurtuyordu ya😅 hemen acile git kadın doğum uzmanına acil doğuma alsınlar diyor 🤦🏻♀️😅😅😅
lala_666 merve588 yarın konuşcam Mutlaka bir şey sorucam kızım benimle benim yatağında uyuyor ona geçmez deyilmi? Çok korkuyorum benden ayrı uyumuyor belki kardeşiz olunca ayrı uyur ama o zamana kadar bu kaşıntı Kızıma geçer diye korkuyorum
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii merve588 @“lala_666”#p39909006bende 1 hafta çektim olacak gbi değil kuzenim hestanede çalışıyor o önerdi bende gittim wzcaneye travazol krem aldım evzaciyada sordum ozellelikle gebeyim diye oda zaten gebelere sadece bu krem veriyiruz dedi 2 güne iyi oldum kasintu falan geçti
merve588 lala_666 vajinada olan mantar iliskiye girince esine bı ihtimal bulasma riski oluyor onun dışında bulasmaz yani benim ogluma falan bulasmadi hic
lala_666 tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii burda eczaneye sorayım bakalım varmı buralarda çok teşekkür ederim canım
merve588 lala_666 korkulcak bisi yok rahat ol bu konuda gecmis olsun en kısa zamanda atlatman dilegiyle🫶🏻