psaahh evet hissedebilirsin poposu aşağıda, başı yukarda ise kaburgalarında top gibi bir şey hissediyorsun çok hafif ittirdiğinde olduğu gibi hareket ediyorsa bütün halinde genelde kafası ama daha küçük çok daha hafif veya ittirdiğinde çok minik dağılıyorsa poposu oluyor midendeki. Ya zaten oturuşu bile etkiliyor canım baş yukardayken direkt mide kaburga ve diğer kemiklere çok baskı oluyor. Ha bir de baş aşağıyken idrara gitme sıklığı x2 artıyor ve genital bölgede baskı, sertlik şişkinlik hissedersin veya elektrik çarpması gibi şeyler falan zaten bebek büyüdüğü için dönüş esnasında denk gelirsen de anlaşılıyor