adinsmom2 medine_2516 13+5 öğrendim ben net kız dediler şu an 17 haftalık bugün gittim yine net kız dediler
yascdem medine_2516 ben 13 de öğrendim öylede çıktı 3 doktora aynısını söyledi ama kızımda 16 da öğrnmiştim
medine_2516 Saglikli sihattli alirz inşallah bebislerimizi kucağımıza bn 14 nde gtcem bklm blli olcakmi