Deniz25 9+3 dd gebe olduğumu öğrendim, o vakte kadar evin bütün işlerini yaptım market poşetleri taşıdım her gün yürüyüş yapıyordum ve odem atıcı karısımlar yapıp içiyordum Allaha şükür hiçbir sey olmadı, hala daha şükür her işimi kendim yapıyorum 1 kez yardımcı aldım dip köşe yaptırdım birde doğuma doğru alıp yaptırıxam.kendini aşırı zorlamadan yormadan yaparsın işlerini neticede gebelik uzun bir süreç sürekli sakınarak korkarak geçmez..