bus93 34 haftalık hamileyim oğlumun başı 39 haftalık gibi gözüküyor varmı aynı şekilde olan,gözle görülür çok fark olur mu bebek doğduğunda? Doktor her muayenede önden gittiğini söylüyor
Almirolie bus93 genetik bu durum bence benim kızım küçük kafa doğmuştu öyle devam etti bir sorun teşkil etmedi kaç cm miş söyledi mi kafa ölçümü
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bus93 benim oglusumunda kafası büyük gebelikte hep doktorlar soylerdi şuan 4 yaşında ama öyle kafası büyük dediler diye basbariz bı büyüklük değil göze batmıyor yani
evremkesmis Doğum yaptınız mı arkadaşlar? Son durumlarınızi merak ediyorum. Aynı durumdayiz bus93 @badhomian
Momlife_ bus93 benimkide öyle oğlum şuan 31 haftalık ama 5 gün önden gidiyor gelişimi kafasından kaynaklı ama o daha çok değişir sıkıntı olmaz bence kuzenimin oğluna da çok iri dediler ama çocuk abarttıkları kadar doğmadı normaldi
badhomian Bacım benimde hep ilerideysi en son 38 de gittim 42 haftalık bir baş ölçüsü var 3600 dü kilosu suan 39 oldum sezeryana gidiyoruz sanırım kanaldada değil riske atamam dedi doktorum sezeryanla çıkcak sende ne durumlar
badhomian evremkesmis yok bacım ya halen tık yok yine hafif sümüksü mukus geldi ama kanalda değil adam zaten sezeryana döncek sanırım pazar günü kontrolüm var gün vericek pazartesi salı sezerywnlw alır bence
bus93 evremkesmis hala bekliyorum bu doktor normal doğum şansımın düşük olduğunu söylüyor bebeğin kafası 10 cm di pazartesi günü gittiğimde, muhtemel sonum sezeryan
Momlife_ badhomian o akımtı bana da geldi bugün 31 haftalığım ben hormonlardan diye düşündüm ama onun da bi anlamı mı var
badhomian evremkesmis çok şükür gülüm iyiyiz ama illaki ameliyatlı olmak zorluyor ama çok şükür kayınvalide iyiki yanımda çok yardımcı oluyor destekli lohusalık gerçekten çok güzel ☺️
badhomian Momlife_ minik bir parçamı sümükümsü sarı renkti benimki 36 da gelmeye başlamıştıda bişe değişmedi bacıö sezerywnla oldu
evremkesmis badhomian doğduktan sonra kafası gerçekten büyük muydu bebeğinizin? Yani normal doğum olmayacak gibimiymis? Bizdede doğum şekline karar verilmeye çalışılıyor. Kafam çok karışık.
badhomian evremkesmis büyüktü ya bacım 3500 kg çıktı doktorum demişti zaten bpd si 100.7 gibi bişeydi kafa uzaması veya komplikasyon olur suni sancı vermem ben hastalarıma bebek strese giriyor dedi bende hiç suni almak istemiyordum zaten 2 cm açıklık vardı ama çatı dardı sezeryanla 39+2 de aldık kalsa kafa dahada büyüyecekti