sngl2404 ilk doğumumda epidural almıştım. Özel hastanede. Ektsra ücreti vardı tabi. Ama bence müthiş bişey. İkincidede alabilme imkanım olsaydı kesinlikle alırdım. Doktorumda kendisi hatta bende iki normal doğumu epiduralli yaptım çok rahattı benimkide demişti. Ben herkese tavsiye ediyorum valla. Tek küçük dezavantajı doğum anında gelen ıkınma hissini biraz daha az hissediyosunuz o yüzden ıkınma konusu zorluyo o anda. Ama o sancıları çekerken epidural sonrası gelen dinlenme hissi herşeye değer. Birde açılmayı hızlandırıyor.