Merhaba ilk gebeliğim bugğn itibriyle sanırım 5+1 haftalık hamileyim testte silik pozitif çıktı kadın doğuma ne zaman randevu almalıyım ablam 8 haftadan önce gidersen doktorşar bakmaz diyor ama ben sadece regl gecikmemden ve testten hamile oldupumu anladım onların dışında mide bulantısı kusma baş dönmesi vs belirtilerim yok yinede 8 haftaya kadar beklemeli miyim ya da hemen doktpra gitmeli miyim