dilek190 Doktorum bugun catı muayenesi yapti yanimda kız kardesim vardi ve ben bağirdım bayagi ama normal degilmi hamilesinn altta zaten baskın var anlamiyorum abartmisim biraz bu ne kı heleki dogumdan korkmam çok çok olagan insanın canı o kadar yanıyokj neden korkmayayim korkmayan varmi bana soylesin nolur 2.hamileligim
deletedmom43191 dilek190 biraz abartıyorsun sanki bağırmaya gerek yok ki 2 parmak ile yapılan işlem kendini kastıysan ondan canın yanmıştır yoksa cok basit kolay ağrısız bir işlem
Ballkusum_33 dilek190 benimde ikinci ve aşırı gerginim çünkü başıma gelecekleri biliyorum ilk tecrübesizliği aniden oldu bitti ama ikinci olduğu için düşündükçe stres oluyorum
HakanKemal dilek190 ilk çatı muayanesi oldum 33.haftada Allahım nursuz bir ebe birden soktu çıkardı öyle bir bağırdım ki bugün de bakildi baska ebe vardı beni sakinleştirdi ve canımı acitmadan baktı valla
dilek190 deletedmom43191 yani o çatala çıkmak bile insanı geriyor zaten kastim kendimi ve 38.haftam kasıklarda ağrı cabası ittirdikce ittirdi ve yaklasık 4 5 dk sürdü
Kristalkelebek777 Ballkusum_33 benimde 2. Gebelik 40+3 teyim ilk 37+3 de doğmuştu bu kez gelmek bilmedi🙂↔️
dilek190 Zeynepefem yani ilk defa böyle abartıyorum lafını duydum açıkcası ya icimizdekki can zaten ağrı sancı ayakta zor duruyoruz yani parmak sokuyosun herneyse uyariyosun sonuçta acıyo bu can herkesin canı tatlıdır
deletedmom43191 dilek190 bakıyor durumuna acilma varmı yok mu diye o yüzden biraz ittirme oluyo elbette ama derin derin nefes alsan kendini kasmasaydin bisey olmazdi
dilek190 deletedmom43191 olabilir yani canım acımış ve bağırmısım ben bunda bisey gormuyorum sogukkanlı olabilirsin senin kadar sogukkanlıda degilim
dilek190 HakanKemal yani birden degilde alıştıra alıştıra bakaydi onada okeydim de ne biliyim ya hayırlı dogumlarimiz olsun korkuyorummm
gizemmmm__ dilek190 asla abartmıyorsun . Benimde acı eşiğim çok düşük ve canım çok acıyor kendimi de kasıyorum malesef korktuğumdan dolayı . 2. Hamileliğim ve doğumda zaten çok kolay Bşy değil . Seni çok iyi anlıyorum 🥲
gogirl Ben strese girmemek için çatı muayenesini reddettim. Yaptırmayı düşünmüyorum doğum anında zaten bakacaklar olmazsa o an sezaryene alsınlar zaten doğum başlamadan genişlemiyor çatı neye bakıyorlar acaba.
HakanKemal gogirl sancin oldu mesela açılma var erken haftalarda doğuma hemen müdahale olunmasi için bakiliyor bugün bakildi açıklık pek yok olsaydı acil sezaryene alinacaktim
cemresi dilek190 Benim acı eşiğim çook düşük İlk gebeliğim daha önce hiç vajinal muanede olmadım O yüzden bende cok korkuyorum 🥲 Ben normal doğumdan korkuyorum dediğimde bile abartıyosun diyolar herkes söyler boşverin hepimizin acı eşiği farklıdır