inciil 33+4 haftalik hamileyim yaklasik 15 gundur vitamin ilaclarim bitmis suan hic bir ilac almiyorum doktora kontrole de gitmedim bir ayim kalsin oyle gideyim diyorum yanlis mı yapiyorum acaba vitamin almasam bi sorun olur mu
Kristalkelebek777 inciil bence almalısın çünkü daha emzirme dönemi var ve vücudunun ihtiyacı oluyor enerjik olmak açısından
mervekalkann inciil vitaminlerinizi doktor önerisine göre almalısınız. Burada önerilenler kişinin kendi vitamin eksikliğine göre verilen ilaçlar.
meldaa41 aslmoms Ayy o yüzden miymiş o halsizlik 🙈🥲 Benim de vitaminim bitti randevudan önce kafama göre almak istemedim doktor belki ilacı değiştirir diye. Ama bir haftadır o kadar halsizim ki sizin yorumu görünce farkettim gerçekten vitamini bıraktığımdan beri böyleyim
amine4444 @“inciil”#p39907951canım vitaminlerini al son haftalara dogru bebegr cok faydası var gelişim acısından hem sana hem bebege 1 kutu daha al bakalım sonrasını gidince dersin doktora vermez belki
amine4444 inciil doktorum bana ocean mummy yazdı canım cok iyi bitün vitamnleri kapsıyor iicnde var yani