sifadrmaz beslenme ve solunum sıkıntısı yoksa sadece takip gerekiyor. Aslında kardiyolojide takibimiz var. Doktor özellikle beslenme ile ilgili sorun olursa kilo alımı yavaslarsa gelin dedi. Bir ay once 1300 gram almıştı bu ay 500 gram almış. Atak dönemi falan da olabilir ama sorun şu ki eşim fazla pimpirikli olduğumu ne kadar isterse o kadar yiyeceğini söylüyor. Ben de aynı fikirdeyim. Ama tekte 150 cc süt içen cocuk birden 60 cc yi geçmez oldu. İçerken nefes nefese kalıyor resmen. Bu da benim içime kurt düşürüyor. Artik son çare bir sonraki tartısını bekleyeceğim. Kilo alımı da düşükse götüreceğim.