zhrrmom herşeyin ilki güzeldir diye bir laf var, aslında anneliğin ilki veya ikincisi yok sadece ilkinde hiç tatmadiğimiz bir duyguyu tattiğimiz için aşırı heyecanlanıyoruz, ikincide zaten gebeliğe dair çoğu şeyi biliyorsun burnun kanasa bu normal diyebiliyorsun, ama ilkinde tirnağin kırılsa endişe edersin çünkü daha önce başına gelmemiş ve herşeyden şüphe ediyorsun. Yani tahminim bu yönden tabii başka sebepleride olabilir, kadınların çoğu böyle yani kendinde bir sorun arama🤷♀️