1 haftadır bebek hareketi hissediyorum 17+5 günlük ama hareketleri çoğunlukla vajinamda hissediyorum pıt pıt vuruyor oraya bu kadar aşağıda hissetmem normal mi yoksa bebeğim çok mu asagida 15 haftalık muayenede doktor kafasının tam sezeryan dikiş yerimde olduğunu söylemişti