Moz Hayırlı uğurlu olsun, nasılsın? Bebek nasıl. Şimdi bu postuna denk gelince yazmak istedim. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Ben günde 2 kez mama veriyorum doktor 40cc ile başla sütün çoğalmazsa mamayı arttırır 60a çıkarırsın demişti. 12 gün oldu hep 40cc ile devam ediyorum günde 2 bazen 3 kez mama veriyorum. Mamaya alışmasın diye arttırmadım hiç. Tabi ki doktoruna danışırsın bende durum böyle 🙂