merve041 Kızlar panik atak sağlık anksiyetesi var aşmaya çalışıyorum ama zorluyor siz ne tavsiye edersiniz varmı aynı durumda olan
Zarifhnm1 merve041 şuan hamilemisin , ben biraz hafiflettim sanıyordum ama gebelikle beraber aktifleşti sanırım
nur_dum merve041 İlaç + terapilerle aşmaya çalışabilirsin kendinde bitiyor tabiki, kötü bir olay durumunda bende tekrarlıyor hamilelikte pik yaptı resmen.
beybigeliyo merve041 geçmiyoooorr 1 yıl ilaç kullandım ilaç kullanırken dünyanın en gamsız insanıydım tedavi bitti hop geri geldi sağlık anksiyetesi ,yaygın anksiyete bozukluğu, panik atak ile uğraşıyorum yıllardır.
kisbebisi Babam yillardir ilac kullanıyor daha yeni yeni yenebildi o da tam olarak değil çünkü ustune gitmiyor korkusunun, düzenli seansla falan alip uzerine gidersen aşabilirsin bence
caglademr Geldikçe daha fazla gel bu az diyorum buz aküsü gezdiriyorum uzanıyorum yere tavanı izliyorum
2kids1mom Ben dualarla surelerle yatıştırıyorum kendimi hamilelikte yine nüksetti ama daha iyi gibiyim çünkü önceki kadar nefes darlığım çarpıntım olmuyor
nazlisenabuyurman Ben de üç sene önce geçirmiştim tam toparladım derken hamile kaldım ve yavaş yavaş bana da geliyorlar kendimi dinlememeye çalışıyorum doğum nasıl olacak onu düşünüyorum şimdiden düşündükçe dahada ataklar geliyor
sdc Sssssyyyy tavsiye değil tabiki ama ben normalde de panik atak hastasi olduğum için bazım yüksek çıkıyordu beloc kullanıyorum
guzelbebegimle beybigeliyo bende de öyle oluyor. Göğsüm ağrıyor mesela anlık bi ağrı gelip geçiyor yani o bile kafamda öyle büyüyor ki. Sonra bi bakıyorum tüm vücudum huzursuzlanmıs. Çok zor bir şey çok kan tahlili vs verdim her şey normal ama beynim susmuyor
Sssssyyyy sdc ben gebeliğimin başında başladım doktor pek kullanmamı istemedi ama o yüzden tedirginim . Tamamen gün boyu iyi geliyor mu