1_2_3_4 minikurabiye7 üçüncü ye hamileyim hepsi ayrı ayrıydı ilk kızım çok rahattı ikinci kızım bulantılı geçti üçüncü oğlum olacak inşallah bu daha yordu gibi geliyo bulantı olsun bel ağrısı olsun ne bileyim 🤷♂️
beti__ minikurabiye7 tüm belirtiler kızdı mide bulantısı, uyku hali,ekşi aşerme,Çin takvimi vs hepsi fakat bebişimin cinsiyeti erkekmiş 🥹💙
busu1 minikurabiye7 Hic kusmadim tatli sevmem hep tatlı aşerdim çok uyudum kız 🤣 hurafe bence belirti seysileri 🤣
XBirmelekannesiii minikurabiye7 ılk kızımda 9 ay kustum ıkıncı kızıma hamıleyım hıc bulantım yok hırafelerın hepsı yalan