aliyemom
Canım bende karın sertleşmesi sürekli oluyordu .Özellikle çok ayakta kaldığım ve yürüdüğüm zamanlarda , akşam olunca , akşam yemekten sonra.Sürekli erken doğum olursa stresiyle yaşadım ama bebeğim 38. haftada doğdu. Oda planlı sezaryen olduğu için o haftada alındı.Tabi herkeste farklı olabilir sen yinede doktoruna danış.🌺