mervebyrt1_ Arkadaşlar 22 haftalık gebeyim. Oturduktan sonra kalkınca vajinama ve belime ağrı vuruyor bu normal mi bu haftalarda? Aynı zamanda yattıktan sonra kalkarken de ağrılar vuruyor
19054206 mervebyrt1_ normal canım bende 24 haftalık hamileyim bende seninle aynı durumu yaşıyorum hatta sağ kalçam sürekli ağrıyor oturduktan sonra yattıktan sonra yani her şekilde ağrıyor
yineeyeniden mervebyrt1_ canım normal mi bilmiyorum ama bende aynıyım 21 haftalık hamileyim yatıyorum bel ağrısı ile uyanıyorum uzun süre hareketsiz kalıncada ağrı oluyor belimde çok ayakta kalıncada bacaklarım kasılıyor 🥹 ben kilomdan kaynaklı diye düşünüyorum ama
ilkannelik1 mervebyrt1_ 38. haftadan söylüyorum daha çok ağrıyor geceleri uyku yok magnezyum verdi doktorum ama yinede ağrıyor siz yinede doktorunuza söyleyin enfeksiyonda olabilir
mervebyrt1_ 19054206 bu dönemlerde normal bir durum o zaman. Umarım çabuk geçer diyelim. Siz bebeğin hareketlerini hissetmeye başladınız mı peki? Ben henüz bir şey hissetmedim de merakla bekliyorum
mervebyrt1_ Ablamda ve çevremdeki arkadaşlarımda duymadım hiç bende olunca bi merak etmiştim Haftaya randevum var doktoruma da soracağım ama öncesinde benim gibi olan var mı buradan sorayım dedim. İnşallah çabuk geçer bu ağrılar
mervebyrt1_ ilkannelik1 umarım enfeksiyondan değildir. 3. Ayında öyle bir süreçten geçtim. Yorucu bir süreçti. Hepimiz kolaylıkla doğuralım inşallah. Sizin de çok az kalmış kolay bir doğum olur inşallah
ilkannelik1 mervebyrt1_ amin cnm inşallah🥹 malesef gebelikte enfeksiyon daha sık oluyor bende yaşadım
19054206 mervebyrt1_ ama bi sıkıntı yoktur içiniz rahat olsun bi sorun olsa kontrollerinizde doktor söylerdi zaten
19054206 mervebyrt1_ bundan sonra artık hissedersiniz hatta zamanla gözle bile görünür ☺️çok farklı duygular
meldaa41 mervebyrt1_ 22+1 benim de bel sırt her yerim ağrıyor. Yatsam olmuyor otursam olmuyor ayakta durunca hepten kötü oluyor ne yapıcaz ya 😂 Hamile destek yastığı aldım o bile fayda etmiyor