kevseracer belirtiler herkeste farklı ya gördüğüm kadarıyla ben kızımda 9 ay tatlı yemiştim enerjim daha çok vardı karnım yayvandı şuan tam tersi oldu bende karnım sivri halim yok pek belim çok ağrıyor tutuluyor sürekli ekşi tuzlu çok seviyorum şuan bende böyle oldu ama herkeste farklı oluyormuş Rabbim sağlıkla nasip etsin canım