DeryaMehmet Herkese merhaba. Karın normalde kaçıncı haftada iner? Benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde ne zaman indi hatırlayamadım. Şuanda 34.2 yim baya indi. Normal mi acaba?
aasenamerve DeryaMehmet bu konuyla alakalı ben de bi başlık açmıştım. Tecrübeli ve bilinçli annelerimiz sağolsunlar aydınlatmışlardı. Bu tamamen fizyolojiye bağlıymış. Karnı dimdik olup normal doğum yapan oldukça var.