iremkelleci Kızlar merhaba ben 28+4teyim geçen akşam durduk yere göğsümde ıslaklık hissettim peçeteyle baktım süt gibiydi mideniz bulandırmak istemem ama ilk sarı gibi geldi sonra normal ama erken değil mi şuanda sizce