Selam arkadaşlarım, bugün 38+6dayız. Kontrolümüze gittik, nst’de ufak sancılar çıktı. Bebeğimin kilosu da 3.600. Doktorun hesaplamasına göre bugün 39+2ymiş nasıl oluyor anlamadım. Perşembe günü gel yatış yapalım duruma bakalım dedi ama vajinal doğum yapıcam, normalde sancım olduğunda gitmem gerekmiyor mu neden beni perşembe yatırıyor anlamadım… sezaryene kesinlikle zorunlu olmadıkça pozitif bakmıyor doktorum, suni sancı falan mı verecek diye düşündüm, korkuyorum ondan da . Benim gibi sancısı gelmeden yatışı verilen var mı acaba?