Canm ben 2. bebeği istiyordm olmuyordu doktra gidiyordm bşy yok norml llur bekle diordu enfksiyon vardır belki bi hap flan verseniz diodum yok diodu bende soğan suyunu duymştum enfksiyon için yaptım çok düzenli yaptm ama 15 gün sıkılmadan yaptm içtim o ay hamile kaldım 5 senenin sonunda sende de işe yararmı bilmiorum hamilesn heralde doktruna sor dicem doktrlar pek inanmıyo ben ozman söylemştim ilk kontrole gittiğmde doktr yok ya tesadüftr onun yararı olcğnı sanmıyorm demişti ama hamileyken doktrun onaylamadan bşy yapma ne olur ne olmaz