Sevgiiss Kızlar gebelik kolesrazı geçiriyorum muhtemelen sabah netleşecek , 37+0 da doğum olur dedi doktor . Bu haftada doğuran var mı bebeğiniz küveze girdi mi
bmk2868 Sevgiiss 37+4 te kızımı doğurmuştum suyum geldiği icin 3200 gram doğmuştu kuveze falan girmedi cok şükür
almakay Sevgiiss sıkılmasın canım çok daha erken doğan bebekler var 37 çok erken değil gibi sağlıkla gelsin inşallah
hasret33391_ Bende tansiyondan dolayı net 37+0 da sezeryanla doğum yaptım bebeğim net 3000 gramdı ve hiç bir şekilde kuveze girmedi çok şükür gayet iyiydi hatta topuk kanı alınınca sağlık ocağına 2800 olmuştu ama çok şükür toparladı hiç öyle bişey gerek kalmadı
Sevgiiss hasret33391_ maşallah oğlum 38+6 da 3900 dü, ben kiloyu sormadım bugün doktorda söylemedi şimdi 35 haftayım 37 de doğum olacak gibi dedi 3 kilo falan olsa küveze girmez diye düşünüyorum
arn711_ Sevgiiss bugün gittim bebek bu hafta sadece 70 gram almış plasenta olgunlaşması dedi o yüzden beslemiyo artık 2910 gramdi
tugbatosun Sevgiiss bende ilk bebeğimi 37+2 de sezaryenle doğurmuştum 3060 gram doğdu çok şükür girmedi
betuldenk Sevgiiss Balım benim 37+0 da planlı bir şekilde suni sancı ile doğumum başlatıldı. Bebek gelişmeyi durdurdu diye perinatoloji doktorum riske atmayalım dışarda büyüsün demişti. 2375 gr doğurdum hiç küveze girmedi içini ferah tut ❤️
betuldenk Sevgiiss hayır canım hep 2-3 hafta geri gidiyordu testler yapıldı hastanede yattım ciger geliştiriciler vs bir sorun çıkmıyordu doktor belkide sadece minyon bir bebektir genetiktir alalım dışarda büyüsün riske atmayalım demişti o zamanlar şimdi oğlum 3 yaşında 😌