zeyn_ppp206 bence alın, ben daginin almıştım memnun kalmadım açıkçası. gogus pedi koymadan giyince gogus ucu çok belli oluyor. bir de gogus ucu yuvarlak şeklinde açıktı aldıklarımın bebeği çok kısıtladı. e bebekten aldım sonra ondan çok memnun kaldım, tamamen açılıyor göğüs kısmı ve pedli olduğu için üzerine bir şey giyip çıkmak daha rahat oluyor.