yagmurgc kesinlikle doğru ocak ayında hamilelik vardı 123 lerdeydi sabah kalktığımda adet olmuş gibi önce kahverengi sonra kırmızıya döndü kimyasal gebelik oldu ocağın 6 si gibi 7 gün adet oldum ocağın 13 u gebe kalmışım kendiliğinden supriz bir şekilde öğrendik çok şükür bugüne suanlik sıkıntı yok allahım herkese nasip etsin sağlıklı hayırlı bir şekilde 🤲