egeemomms canım öncelikle çok geçmiş olsun başınız sağolsun…. Test sonucu konusu da gördüğüm kadarıyla burada sonuç yazmıyor değer normal yazan yerde genelde olması gereken değerler yazardı eğer sonuç buraya eklenseydi gidip çıktı şeklinde almanız gerekebilir sonuçların daha kapsamlı yazmaeı gerekirdi sadece “Değer normal vs… ” Yazmaması gerekirdi, birebir almanız gerekiyor bildiğim kadarıyla sonuçları…