Kızlar ben cuma günü test verdim beta 213 çıktı pazar günü farklı hastanede tekrar test verdim 273 çıktı yarın tekrar kan vericem ve sonrasında takip için kadın doğum bölümüne gidicem korkuyorum ve çok üzülüyorum ya yine düzgün ilerlemezse beta diye herhangi bir ağrım ve kanamam yok kaşık ağrım var hafif göğüslerim ağır ve hassas sizce beta yükselir mi kızlar